20.02.2012 - luni - mai caldut, discutii despre victimele exploziei de la Sighet

tricouri haioase

Azi, la noi, a fost mai calduț acuma este 1 grad celsius. Este innorat, azi părea ca plouă, la un moment dat.
Toată ziua a fost marcată de discuțiile in urma exploziei de ieri, de la Sibiu. Lantul de intâmplari care a dus la atâtea victime, ne duce cu gândul la o emisiune de pe Discovery, "Seconds from disaster", in care descrie insiruirea unor evenimente pline de greseli care au ca efect producerea unui dezastru. Dupa prima explozie, la ora 1 noaptea (cu o saptamana inainte se semnalasera scapari de gaze) nimeni nu a oprit gazul, inexplicabil. Apoi au venit la ancheta si nu aveau aparat de depistarea scaparilor de gaze. Si a explodat din nou. La ora 10. Un martor a descris la Protv ca a vazut cum s-a umflat cladirea si dupa explozie a revenit. Parca si vad, mi se pare sinistru. Si au intrerupt gazul abia la ora 14. Ce sa mai zici? Stam toti cu ochii lipiti de televizoare. In mod ciudat, parca totul se precipita in acest an. Totul a inceput cu "alungarea lui Arafat". De atunci se succed diversele evenimente iesite din comun.
Azi au cazut sloiuri de pe case, si zapezile de pe acoperisuri. Am zis eu ca e perioada post zapezi. Din pacate, chiar a murit un om, la Birlad, in loc sa se bucure ca vine primavara, i-a cazut o bucata de zapada desprinsa de pe acoperis.
Si la Timisoara au fost unele situatii, cum am surprins chiar eu in articolul http://relativsori.blogspot.com/2012/02/epoca-post-zapada.html sau vedeti la PROTV:



Comentarii