Dimineata frumoasa pentru noi, la Timisoara

Cod galben de vijelii, ploi si furtuni prin tara si prin suflete

Dimineata frumoasa pentru noi, la Timisoara, desi am vazut ca prin tara va fi jale, ploi, vijelii. La noi au fost 12 grade matinale. Ma bucur ca se mai da caldura la bloc, ca altfel ar fi prea mare socul de a plati, brusc, o suma "subtire". Totul e ok, cum trebuie sa fie.
Culorile sunt la mare pret, acu e cod galben in aproape toata tara. Uite cum arata Bega atunci cand se trezeste:

Nu oricine arata asa bine la prima ora, numai natura, copiii si animalele.
Ma gandesc la bietul Florin Calinescu, e sinistru ce i se intampla. Mai multe nu zic, dar nu poti sa nu te gandesti.
Mai am niste imagini cu orasul, intr-un loc in care stiu sigur ca multi nu au fost curiosi sa intre:


Imi pare rau doar ca e prea mic si ascuns locul, dar cand intri pe aleea de mai sus, parca esti altundeva, pare rupta din alt film. Mie imi place si sper sa se faca mai multe locuri deosebite, publice.
Si mai jos o poza centrala, primavara .....

In aceasta locatie am facut o poza cu doua luni si un pic in urma, si puteti vedea aici cum arata locul (numai cand ma uit imi vine sa plec in tarile calde): http://relativsori.blogspot.com/2012/02/03022012-vineri-ninge-asa-cum-au-zis.html

Comentarii