I'm back!

Am facut tot felul de experimente cu blogul si mi-am dat seama ca imi place sa promovez carti, dar nu vreau sa imi transform blogul in spatiu de vanzari. (apropos - stiati ca din data de 08 octombrie 2013, Libris.ro a devenit singura librarie online din Romania ce ofera transport gratuit oriunde in tara, prin curier, la orice comanda, indiferent de valoarea ei.? E pe bune!)
 librarie online

Si atunci, pe langa blogurile pe care le am, incerc sa creez un site, de data aceasta, cu oferte de carti si e-book-uri, pentru cei ce mai au aceasta pasiune, a cititului. M-am tot gandit eu cum as vrea sa se cheme site-ul si, in final, am ales: 100decarti. Este realizat pe platforma google si inca nu mi-e clar cum functioneaza.
Cred ca m-am incarcat la prea multe bloguri, ca mi-e destul de greu sa le tin actualizate, adica trebuie sa ma pricep la fashion, amenajari, decorari si utilari ale casei, IT&C, electronice, sau excursii, sau nu stiu despre cate vreau sa vorbesc. Dar am ales numai ce-mi place:
- FashionFrontiere  - cu pagina de facebook si pagina de +FashionFrontiere - haine - haine - haine - pantofi ... sunt multe oferte de tip outlet dar nu sunt atractive ca imagine. Asa ca prezint produse care arata bine, moderne, chic, tineresti si trendy - blogul are multi vizitatori, pagina de facebook inca nu e convingatoare.  (si twitter)



- e-toatacasa - cu pagina de facebook si pagina +e-toatacasa - caut lucruri deosebite pentru casa, decorative, lenjerii de pat si covoare, electronice, electrocasnice mici si mari in oferta sau deosebite, lucruri care imi plac si visez sa le am eu - mi-ar placea o casa impartita in doua epoci: o parte vintage, romantica si calda si o parte moderna, cibernetica.  (si twitter)
Pe asta ati vazut-o?  Baia "fara fund" - se gaseste in Mexic - Guadalajara, si este situata deasupra axului unui lift de 15 etaje!!!



- SmartInsert - cu pagina de facebook si pagina +Smartinsert - e destul de greu cu acesta, ofertele magazinelor sunt incredibile, foarte multe, coplesitoare, nu mai stii pe unde sa te uiti ca sa prinzi cea mai buna oferta. Dar nu e numai asta, imi plac inovatiile, obiectele futuriste, caut lucruri care imi plac mie, incerc sa nu pun o oferta numai pentru ca nu costa mult. (probabil ca nu as putea fi comerciant). Numai ca tehnologia are o viteza de innoire teribila! (si twitter)


- PlecatInVacanta - cu pagina de facebook si pagina +SoriShop - cu acesta am facut, intr-un fel, o eroare, pentru ca era un blog cu vechime si castigasem un concurs cu el, la eMAG, insa, la vremea aceea, era un fel de mall cu de toate si m-am decis sa-l schimb. Sa caut vacante dragute, sa le prezint si altora, si intai am schimbat numele blogului, din ce era SoriShop a devenit PlecatInVacanta. Si cand am vrut sa schimb si numele paginii de facebook si cea din Google+ am constatat ca nu pot. Asa ca a ramas un mixt intre SoriShop si PlecatInVacanta. Si, de fapt, as vrea sa fie ceva pentru timp liber, nu numai pentru cand te iei si te duci din oras.


- AvonCuSori - asta e simplu - AVON - produsele din brosura Avon - nu stiu de ce lumea cauta produse de o calitate indoielnica, de la bazar si vanzatori ambulanti in loc sa cumpere produse certificate si despre care ai toate datele, stii unde se produc, termen de garantie, ce contin, si, in ultimul timp, produsele Avon s-au modificat mult in bine, sunt produse in tendinta, arata extrem de bine si sunt fabricate in Anglia, Germania si Polonia, ba chiar pe unele perle autobronzante am vazut ca sunt fabricate in fabricate in Italia. Desigur cu pagina de facebook AvoncuSori!

(si am un comp .... de abia merge, pierd muuuuuuuuuuul ttimp asteptand sa deschida paginile, sa salveze,....)

- 100decarti - nou-nascutul, care are o pagina de facebook fara prieteni, inca.
Nu e usor sa realizezi si sa intretii un blog sau un site cand nu ai cunostinte de web-design, html, SEO si alte distractii asemenea. In consecinta ma lupt cu google-site, care e free, si inca nu imi iese cum as dori. Si timpul pe care pot sa-l petrec cu acestea este redus.
A auzit cineva de MailDirect? Te abonezi la cateva newslettere de ale lor si iti dau pentru asta cativa centi (ca si asa primesti tot felul de oferte in mail, aici primesti si niste banuti) - la 50 dolari poti sa-ti retragi banii - nu vei face avere cu asta dar din cand in cand vei avea niste banuti - buni si astia!

S-a facut tarziu, mai trebuie sa si dormiiiiiiiiiim.

Comentarii