Cea mai tare inmormantare

Inmormantarea Marioarei Zavoranu e mai tare ca expunerea Giulgiului din Torino.
In viata mea nu am vazut o tampenie mai mare decat ce se petrece la inmormantarea Marioarei Zavoranu!
Ma uit la tv si ma crucesc, cum probabil patiti si cei mai multi dintre voi.
Butonand la tv am nimerit  pe Antena3 cand aratau secvente de la cimitirul unde ar trebui sa aiba loc inmormantarea Marioarei Zavoranu, care se pare ca a fost amanata pentru marti (si asta e ciudat). Am ramas masca - o inghesuiala si un balamuc incredibil! Nu-ti vine sa crezi ca se poate intampla asa ceva la o inmormantare!

Dar ce, Doamne iarta-ma, vor toti oamenii aceia, ca nu pricep!
Daca cineva intelege ceva, sa-mi spuna si mie!
Atatia oameni anormali! Imi pierd speranta ca putem sa ne revenim in tara asta! Cum sa ne revenim cu astfel de oameni?
E ceva de epoca de piatra!
Oamenii se calca in picioare ca sa vada o femeie moarta!
Oamenii se calca tot asa in picioare ca sa ia niste tigai cu pret redus cand se deschide un magazin!
Pe bune, Caragiale ar fi fost extrem de fericit in zilele noastre, caci ar fi avut o sursa de inspiratie nesfarsita, doar uitandu-se la televizor!
Pe bune, la Giulgiul din Milano nu e nici un balamuc, si sunt prezenti acolo mii de oameni!
Cica sunt oameni in varsta la cimitirul cu pricina, in Bucuresti! Da' ce cauta acolo?
Sa mori de ras, nu alta - a fost bataie in toata regula! Unde sa incadram stirea? La triste sau la comice? Fac scurtcircuit, deoarece creierul meu se chinuie sa clasifice informatia si nu gaseste poate sa se decida!
Ia uite cateva imagini de la cimitir (ce am gasit si eu, la ora asta, pe net cancan.ro)

Si iata la Giulgiul din Torino, ce liniste si pace!

O vesnica sursa de uluire pentru mine, oamenii din tara noastra!

Comentarii