De inceput

Trebuie sa povestesc despre alimentatia noastra. Simt ca traim intr-un mare haos in ceea ce priveste alimentatia (si nu  numai, daca ma gandesc putin). Mie imi plac produsele lactate si tot mai frecvent gasesc articole care recomanda renuntarea la acestea. de exemplu, pun acest link, si sper sa functioneze se pe viitor: http://suntsanatos.ro/de-evitat/legatura-intre-lactate-si-cancerul-de-san.html
Asta e doar un articol, dar am citit mai multe. Si, in continuare, citesti despre carne - doar de rau, si multe altele. In cazul asta ce sa mananci, sa iti si permiti financiar, sa fie sanatos, mai ales ca, de fapt, nimic din alimentatia produsa in serie, procesata, nu este "curata". Nu-mi mai vine sa mananc nimic.
In ultima vreme, auzind despre Ayurveda, am inceput sa ma interesez despre asta. Mi se pare destul de dificil pentru noi sa ne schimbam felul de a ne hrani atat de mult, ca nu ne ajuta obiceiurile, magazinele, e prea ne-european, si devine o cautare chinuitoare de a iti procura mancare sanatoasa. Nu, la noi e usor daca vrei sa bei - afli orice, daca vrei carne - full option, desigur lactate. Dar si vegetale gasesti, e adevarat, toate tratate, chimicalizate, mananci un fel de "polipropilena", sau ceva cu literele astea puse altfel.

Comentarii