As vrea sa vorbesc despre primavara, dar ...

Sigur ca daca e ianuarie, e iarna

Dar eu as vrea sa fie doar primavara!
Acuma ce sa faci, asta e, dar mie tot nu-mi place iarna. Poate fiindca m-am nascut vara? Insa azi dimineata nu am rezistat tentatiei de a face niste poze (asa cum sunt, putin chinuite si cu mainile inghetate) cu atmosfera rece, umeda si alba de pe strazi. Am gasit si o victima - semaforul. Probabil cineva a luat o curba prea amplu!
 Strazile devin urate, s-a aruncat material de innegrit zapada!

 Timisoara iarna




 Timisoara iarna

Vremurile nu-s prea bune, sunt cam ca strada asta din poza, adica lumea e mare in jur, totul e spectaculos, deschis, dar tu de ce mergi pe mizeria aia de drum?
 Timisoara iarna - Parcul Justitiei

Ai putea alege un drum curat!
 Timisoara iarna - Parcul Justitiei


Catedrala Timisoara iarna

  Filarmonica si varful Catedralei vazuta din Parcul Justitiei.
 Timisoara iarna - Parcul Justitiei

 Timisoara iarna - Parcul Justitiei


 Timisoara iarna  - Primaria

Am constatat de cativa ani ca in ianuarie se petrec lucruri triste si blversante la noi in tara. Anul asta, prea trist, cu avionul care ducea medicii la o prelevare de organe. O atmosfera trista, nuci nu mai pot sa ma uit la tv. Nici nu mai vreau.

Catedrala Timisoara iarna

 Timisoara iarna  - Piata Victoriei


 Timisoara iarna  - Piata Operei

Catedrala Timisoara iarna
Daca ati citit cumva articolul meu Duminica in familie - LA POLITIE - cum demonstrezi ca esti nevinovat ne-a venit citatie pentru prima "tura" la proces. Pot sa va spun doar un lucru, ca in adresa primita scrie ca masina care a zgariat-o pe a reclamantei era de culoare inchisa, albastra, verde sau neagra. Daca inrati in articolul meu, sa-mi spuneti si mie daca masina noastra pare, poate fi confundata cu una de culoare inchisa, albastra, verde sau neagra. Wow! Ce boala e aia in care face asa o confuzie in creier?

Comentarii