O discutie pe o pagina de facebook din afara, despre evenimentele din Romania, noiembrie 2015

Intamplator am dat peste o pagina de facebook din afara Romaniei in care se prezentau revoltele din Romania - filmare, iar diversi cetateni din intreaga lume isi spun parerea, ne incurajeaza si se indeamna unii pe altii sa faca la fel! 
Mi s-a parut foarte, foarte interesant, asa ca am facut cateva printscreen-uri ca sa vedeti si voi:
Discutiile continua, aici este link-ul catre pagina de facebook:
https://www.facebook.com/NowThisNews/videos/939805976109527/?fref=nf









Copilul meu simte si el tristetea de care suntem cuprinsi toti si ma intreba ce ar putea face sa schimbe lucrurile! Si i-am spus ca impreuna cu tinerii care s-au ridicat acuma, cei care s-au ridicat pentru ca au principii, nu instigatorii care s-au infiltrat ca niste, nici nu vreau sa zic lipitori, nu vreau sa jicnesc micile fiinte nevinovate, ea si tinerii cu mentalitate sanatoasa, vor putea schimba lumea! In bine, in una prospera, sigura si frumoasa! Asa sper si visez eu!

Exista solutii, si prima este sa incercam sa fim onesti, corecti, sa nu tinem in spate toti lingaii! Sa nu mai dam curs tuturor celor care dau cu pumnul in masa ca sa isi rezolve problemele lor meschine acuma, pe loc, indiferent de ce idiotenie vor sa obtina! Sa nu ne mai lasam intimidati! Cred ca e un moment bun in care putem ace asta!


Comentarii