Atmosfera fericita

Profi aniverseaza, oamenii se bucura


Am auzit ca azi avem o sarbatoare plina de flori si atmosfera vesela in oras.

In Piata Libertatii, acuma numai buna pentru evenimente, Profi a adus flori si voie buna, muzica, inghetata, mascote, si lumea se bucura de senzatia de sarbatoare.

#ProfiInflorestePentruTine #Profi1000magazine

Asa ca am luat-o la pas, pe Alba Iulia - plina de umbrelute care se leagana - cred ca de la muzica ce vine din Libertatii, sigur nu de la vant.
Imi place starea strazii, oamenii povestesc linistiti, e forfota, coada la casa de schimb valutar (nu credeam ca e posibil), si te simti parte din acest decor vesel, antrenant, dar linistit - cum sa zic, imi inspira PACE - ma bucur sa vad oamenii linistiti, ca si cum nu ar avea nici o grija!
Apreciez foarte mult aceasta pace!

Cand am ajuns in spatiul evenimentului, am vazut cateva aranjamente foarte frumoase, placute ochiului, oamenii isi fac poze cu nemiluita, nici nu conteaza ca in poza ta mai intra cativa, face parte din caracteristicile pozei la orice eveniment.

Fiecare e fericit sa descopere fantanile care curg pe sticla, mese cu flori, pereti din flori, si un imens zid din flori. - am pus cateva filmari in care se vad si fantanile curgatoare (cum sa le zic?)


Chiar daca ai mai vazut 1000 de evenimente si aranjamente, te bucuri si de aceasta data, deoarece fiecare e diferit si are farmecul sau.





Profi aniverseaza faptul ca au deschis 1000 magazine in Romania. Cred ca fiecare oras are cel putin un Profi pe teritoriul sau.
Eu sunt mai norocoasa, am unul deschis non stop.

Ca un fapt amuzant - de sarbatori se inchide si la nonstop, vorba aia, o zi, nu mai mult - ceea ce mi se pare normal, si asa nu inteleg cum pot angajatii sa lucreze si noaptea in magazin, cati cumparatori pot fi?

Va mai pun un filmulet din plimbarea mea prin Piata Libertatii, sa va bucurati si voi de atmosfera.
Frumos nume, Libertatii. Semnificativ!



Mai jos am pus un video pe care l-am incarcat pe youtube, e ceva mai lung si am prins mai mult din ce am vazut pe acolo.

Chiar foarte frumos!
Tot evenimentul tine pana duminica - 19.05.2019.
Enjoy!



#ProfiInflorestePentruTine #Profi1000magazine




Comentarii