Imagini de la concertul KISS de la Bucuresti

Cateva impresii si cateva imagini KISS 

In decembrie am primit de la copii bilete la concertul KISS - turneul Rock the City,  turneul lor de adio "End Of The Road World Tour" - poate ultimul turneu al renumitei trupe - am asteptat si am asteptat, si, in sfarsit, s-a facut si 16 iulie.


Pentru sotul meu, pregatirea asta de 7 luni a insemnat sa isi lase parul sa creasca, sa fie un rocker veritabil - nu a fost usor, pentru ca in fiecare dimineata trebuia sa-i prind parul in codita - e ca si cum as fi avut o fetita in casa, timp de cateva luni.

Am plecat de acasa sambata dimineata, la 4,30, ca sa ajungem la timp in Bucuresti, sa ne si odihnim putin, sa mancam inainte de show.

Pe drum, cand mergem spre Bucuresti, intotdeauna ne oprim la Fantanita Haiducului, pe DN1 Sibiu-Brașov, în Pădurea Bradului - un local deosebit, chiar la sosea, inconjurat de padure, amenajat cu detalii foarte interesante in interior - daca ajungeti pe acolo, merita sa faceti o pauza in drumul vostru.

Fiind ora 7 dimineata, am ales sa mancam cate un burger - eu fara carne - si a fost delicios, si cate o cafea! Aliniat la preturile de acuma, 35 lei un burger! Ce sa mai zic, totul e cam scump. 2 burgeri si 2 cafele - vreo 93 lei.

Pe la amiaza am ajuns in nebunia de Bucuresti, la hotel Ramada Plazza - am primit o camera curata (normal), pat mare, insa un friiig in camera! Am oprit clima de tot, ca nu parea sa aiba si varianta mai putin frig, chiar si oprit parca facea frig - noroc ca aveam plapuma - nici nu iti vine sa crezi ca te acoperi cu plapuma cand afara sunt peste 30 grade.

Concertul s-a tinut la Romexpo - e prima data cand am ajuns acolo - cred ca ar putea arata mai bine un spatiu dedicat concertelor, ca e cam primitiv. 

In asteptare, hai sa ne luam apa, bere, pizza - 10 lei, 15 lei (draft), 15 lei felia de pizza.

Apa la pet, 1,5 litri - ti-o da fara dop, asa ca, daca nu o bei toate pe loc, trebuie sa stai cu ea in mana, de ti se uraste!


Am mai stat pe iarba din mijlocul incintei, unde stateau o gramada de oameni, am mai stat in picioare.


Trupa KISS a fost exact asa cum o stim, parca nu s-a schimbat nimic la ei. Nu as fi crezut pe vremuri, in tineretea lor si a noastra, ca voi ajunge vreodata la un concert KISS!

Ia uite ce parere avea ceasul meu despre concert! 😁


Venirea pe scena a ROCKERILOR KISS:


Dar pozele pe care doresc sa vi le arat, sunt instantanee surprinse pe cand asteptam sa inceapa concertul, si cateva imagini din perioada concertului.

Lume potrivit de multa, nu a fost inghesuiala, dar nici gol - si, spre surpriza mea, civilizati!





































Comentarii