Valea plangerii

Ce bine de ăștia cu spiralele lor Misa. Se integrează ei in absolut si habar nu au ca e criza si ni s-au "diminuat" salariile si ca trebuie sa triem ce plătim acuma si ce mai târziu. Cica ei isi fac chiar conexiuni cu civilizații extraterestre. Ce tare!
Dar, in realitatea asta de pe pamant, din viata pe care o traim zilnic, nu e asa usor. Imi bat zilnic capul in cautarea unei idei geniale, de mare inspiratie, salvatoare, sa ies la liman. Si nimic. Vid. Nici o idee. Astept salariul, bucata din el care mai vine, constat ca nu ajunge. Ma doare stomacul, nu pot sa dorm. Nu stiu daca sa ma integrez sau sa ma dezintegrez in absolut. Nici una, nici alta, mai caut solutii. AVON-ul! O, ce big afacere! Daca fetele care mai comanda cate ceva de la mine ma abandoneaza, nu mai pot plati nici dobanzile la cardul fantoma pe care l-am facut ca sa-mi fie mai usor cu plata facturilor. Card care a devenit o noua datorie.
Unii fac un castig din blogul lor, dar trebuie sa fii vizitat de en-shpe persoane, deci trebuie sa reusesti sa starnesti interesul oamenilor, intai a cunoscutilor apoi si diversilor, din eter. Daca nu esti o vedeta, cum faci?
Na, bine. Hai sa zic si ceva diferit, ca m-am autoplictisit.
Ieri am vazut intr-o "oferta" (ha-ha) de la Real (fără egal) o chestie pe care o asteptam cu interes: se comercializeaza si la noi e-book reader, adica un dispozitiv cu ecran si cu card de memorie (eu zic pe scurt acuma) in care poti incarca e-carti si le citesti pe ecran. Adica poti avea o biblioteca intr-o chestie putin mai mare ca un telefon mobil, ca are ecranul putin mai mare, ca sa poti citi. Asteptam asta, am deja o biblioteca de carti digitale, am cateva site-uri care dau carti, inca gratis.
Ia sa vedem, mai citeste cineva? Care e ultima carte pe care ati citit-o? (ce intrebare clasica!) Raspund eu prima:  "Nimic nou pe frontul de vest" - Erich Maria Remarque, ca a aparut la biblioteca Adevarul. Am tot cautat-o pe net si nu am gasit-o. Nu e o carte pe care s-o citesti cand esti deprimat, sau, cine stie, constati ca poate fi mai rau decat iti e tie, deci te bucuri ca nu esti in situatia celor de acolo.
Daca cineva din abisul asta (internetul) are chef sa colaboreze, sa-mi scrie.
http://www.referate-4all.ro/e-books

Comentarii