O saptamana dupa carantina

 A trecut o saptamana de la terminarea carantinei.

Am reinceput lucrul. Nu a fost ca dupa un concediu obisnuit, ca in concediu te misti, te agiti. Daca ai covid cam stai pe loc. Asa ca la iesirea din carantina si din casa, esti cam ametit si fara vlaga. Te dor muschii de la picioare cand incepi sa umbli.

Si te duci la lucru, si o iei de la capat. "Acuma, daca tot te-ai odihnit doua saptamani, poti sa ...".

Asa am auzit. Mda, oarecum odihna, dar si frica - nu stare de urgenta, dar stare de alerta personala, cu toate simturile in alerta.

Carantina se termina, starea de alerta nu. Orice neregula simti, te intrebi daca nu e un efect al imbolnavirii, pentru ca virusul a fost lichidat, dar, trebuie sa intelegeti ca daca ai fost infectat, el, virusul, s-a lipit in diverse locuri din corpul tau, nu stii unde, la plamani e clar, pentru ca tusesti - si continui sa tusesti si dupa ce s-a terminat carantina. Te intrebi - se vindeca daunele care s-au produs acolo? Se repara sau doar se cicatrizeaza? S-a lipit si in alte locuri, de care nu stii si afli mai tarziu, cand apar efectele? Cine poate sti?

De exmplu, in ultimele zile de carantina mi-a aparut ceva, usor, nu se vede dar eu simt o mica jena, la un ochi, la pleoapa inferioara. Dupa mai bine de o saptamana nu a trecut de tot. E de la covid sau nu?

Aseara m-am trezit cu o durere la incheietura unui picior, ceva ce am avut in copilarie, nu stiu de ce, aveam, cica, reumatism, ma dureau groaznic incheieturile de la picioare si am facut moldamin - daca nu stiti ce e ala, foarte bine, ca e o injectie foarte dureroasa. Na, si aseara a aparut aceasta durere in incheietura - de ce? De la covid?

Si uite asa, apar tot felul de simptome si tot felul de intrebari.

Asa ca, o forma usoara de covid nu inseamna ca esti linistit.

Cel putin am dormit mult in perioada de carantina.

V-am spus ce a fost dificil? Dusul gunoiului - ca cine sa duca gunoiul de la o familie cu covid? 

Comentarii