Am citit undeva ca durerea nu poti sa o eviti, dar suferinta da

 Sunt trista si in panica.

Din martie (si suntem in august) viata fratelui meu s-a distrus - rapid si nu stiu cat de reversibila e situatia.

Nu e la noi in tara. E in Austria. In spital. Si s-a intamplat ca fratele meu sa faca parte din statistica erorilor din spital - a fost operat laparoscopic, pentru niste pietre care au plecat din fiere si au ramas undeva, pe traseu. Operatia nu e incadrata la categoria operatiilor dificile, insa ca orice operatie, are si un oarecare grad de risc - un anume procent de astfel de operatii se transforma din erori.

Si asta s-a intamplat si cu fratele meu. Parea ca operatia a reusit. Dar, dupa 2 zile, corpul lui a inceput sa se umfle si sa faca febra. Dupa 3 zile nu mai putea sa respire din cauza ca era extrem de umflat, cu febra, si a ajuns la terapie intensiva, cu aparat de oxigen. Ce se intamplase?

In timpul operatiei de pietre la fiere, laparoscopica, i-au sectionat din greseala si altceva. Nu si-a dat nimeni seama decat cand s-a umflat si a facut febra - INFECTIE!

De atunci a inceput calvarul si panica. A respirat cu aparatul de oxigen pana prin mai. Nu puteam vorbi cu el, pentru ca nu avea aer suficient ca sa vorbeasca. 
Nu am cum sa va descriu ce panica am in permanenta, ce spaime ma cuprind si ce neputinta, si ce furie, si cate sentimente conflictuale, In permanenta o stare de frica, ma uit mereu pe telefon, sa nu scap vreun mesaj.

Prin ce suferinte trece! Prin ce frici trece! Cum mi se strange inima de tristete!

I-au tot facut punctii, ca sa-i extraga din lichidul care se aduna - durere, nu mai avea putere sa imi scrie, mi-a zis odata: "Ce pot sa scriu ca ma doare și mă doare și mă doare  și mă doare și mă doare și nu mai am  chef"
A slabit, a ajuns sa nu se mai poate ridica din pat singur, sa nu mai poata sa stea in picioare, sa fie scos la plimbari scurte in scaunul cu rotile.

A facut septicemie si icter!

De atunci, a fost operat de nu stiu cate ori, in una din dati au facut o operatie complicata de curatare a abdomenului, prin mai. O singura zi s-a simtit bine, a zis ca e cel mai bine de cand e in spital.
Si in urmatoarea zi, alte probleme - o noua operatie, pentru ca se sparsese intestinul gros, asa ca a fost nevoie sa ii introduca o bucata de intestin artificial si tub de eliminare a fecalelor, in exterior!!!
Si alte tuburi de drenaj.
Plus febra, febra! Si antibiotice, si cine mai stie ce!
Si transfuzii, schimbarea sangelui, pana acuma eu stiu de 3 ture!

Si de fiecare data, o zi, sau 2 era mai bine.
Ba chiar l-au lasat un week-end acasa - dar nu a reusit sa stea tot week-endul acasa, pentru ca a facut febra si a ajuns degraba la spital.

Saptamana trecuta au fost mai multe zile bune, fara febra (dupa 4 luni). I-au scos tuburile de dren, mai putin ala de fecale - si  a doua zi, adica de vineri, a inceput sa faca iar febra.
Si acuma e din nou RAU!!! 
Ma uit mereu pe messenger - cand nu imi scrie, cand nu e activ de multe ore, stiu ca nu e bine!
Ma iau frisoane, panica, imi urca inima in gat, mi se strange tot corpul!
Mi-a scris sotia lui ca nu e bine, e la terapie intensiva, sedat - are din nou septicemie!

Ma inspaimanta situatia asta!  Mi-e frica rau de tot!!!

De cand e in spital dorm tot cu stres, ma trezesc mereu si ma uit la telefon sa nu cumva sa scap vreun mesaj, sunt abatuta si nu ma pot bucura de nimic - vad florile, soarele, aerul, norii - si stiu ca el sufera in  spital, trece prin stari dificile, de suferinta fizica si psihica! Sunt in fiecare clipa cu gandul si sufletul la fratele meu!

Cat as vrea sa fie iar bine! 

Cat as vrea sa il vad iar razand si glumind!

Nu  am chef, de fapt, de scris, dar simt nevoia sa .....

Aceasta este Floarea Vietii 

Se crede că reprezintă modelul după care s-a creat viața în univers și că simbolizează unitatea tuturor lucrurilor1. Floarea Vieții este parte din geometria sacră, un domeniu care studiază formele și proporțiile armonioase din natură și artă. Floarea Vieții conține în ea alte simboluri, cum ar fi Sămânța Vieții, Oul Vieții, Fructul Vieții și Cubul lui Metatron, care au fiecare o semnificație spirituală sau esoterică.

Floarea Vieții este un simbol care poate fi folosit în meditație pentru a aduce armonie, echilibru și conștiență în viața noastră

Comentarii