Ghinion sau ce?

Daca asta nu e ghinion, poate e karma? Atractie?


Am o imagine cu o intamplare ce a avut loc dupa ultimele tentative ale naturii de a ne ninge!

Dupa o zapada abundenta si apoasa, parea ca totul e in regula, ca s-a topit partea alba si frumoasa, pe strazi ramanand doar o mazga urata.

Dar pe acoperisuri ... Cine sa mai stea cu gatul in sus sa vada ce atarna de pe acoperisuri!

Si, deodata s-a auzit un zgomot exagerat de mare, iar cand ne-am uitat pe geam - asta am vazut!

O tinta atinsa! Zgomotul a fost asa puternic de puteai crede ca a cazut intreg acoperisul!

Si, iata! Parca ar fi fost intentionat! A cazut absolut pe o singura masina, pe acea masina! Ce ciudat!


Nu am reusit sa aflu ce reactie o fi avut proprietarul, ca am tot urmarit pe geam, dar nu l-am vazut cand a venit si pana la urma s-a topit zapada de pe masina.

Na, nu e ghinion asta? Sa te caute zapada, asa, cu buna stiinta, sa te bulgareasca in plin oras!

Ca dupa asta nici nu a mai nins! Ca si cum scopul ar fi fost atins! Cel putin pentru acea masina!

Sa aveti o zi perfecta!


Comentarii