Medic fals, pacient fals, parfumurile sau hainele false sunt deja depasite

Poate ca nu e amuzant, dar e de ras


Cu invazia asta de falsuri, imi vine si mie sa mai comentez cate ceva.

E de-a dreptul incredibil pana unde se poate ajunge cu tupeul si cu nebunia - sa te dai drept medic si sa ai inconstienta de a risca viata oamenilor, e ceva ce imi depaseste puterea de intelegere.

Am dat un search pe google si au aparut o multime de rezultate, adica ar trebui ca google sa nu gaseasca asa ceva, "medic fals", dar gaseste, o gramada!

E pe categorii:
Intai subiecte populare! Fara numar!


Apoi videouri! Medici falsi!

Pacienti ai medicilor falsi!
Pacienti falsi! (cred ca sunt si din astia, nu ipohondri, chiar falsi)



Ia uite cate sunt!
Acesta e "Me too"-ul romanesc: Eu sunt fals! Si eu sunt fals! Si eu sunt fals!

La noi e chiar mai tare decat la altii!


Va dati seama ca am batut toata productia de marfuri chinezesti false - ca falsuri ca la noi nu indraznesc sa produca toti - falsuri de la medici pana la pacienti!

Nu am avut ghinionul sa dau peste un astfel de fals, m-am "multumit" cu haine si, probabil, cu parfumuri false!

Probabil ca taramul fagaduintei si tara tuturor posibilitatilor s-a mutat la noi!

Ma ia un somn, fals, desigur, ma duc sa trag un pui de somn si sa visez un vis fals, desigur!

Ne-om vedea mai des de acuma, ca mi se invalmasesc gandurile prin cap, trebuie sa iasa pe undeva!

Ma intreb cata cenzura sa pun la iesire?




Comentarii