O casuta din ZUZU DOLCE (SI DULCE)

Dependent de buna voie


Recunosc faptul ca reclamele de la tv la ZUZU DOLCE mi s-au lipit de ochi si au mers pe limba, dar lipsea gustul.

Asa ca am luat, de incercare, un #zuzudolce de capsuni. 
A venit seara, trandavind la tv, hai sa ma delectez un #momentdolce.

Si ce sa spun! Mi-a parut rau, foarte, foarte rau!

De ce am doar un singur iaurt ZUZU DOLCE! Nu imi ajunge! Mai vreau!

Dar era seara, era tarziu, nu mai era nimic de facut! O adevarata tragedie zuzuliana!


Dar, dupa o noapte de cosmar in care visam un #zuzudolce plimbandu-se ingamfat si de neatins in fata mea, m-am razbunat!

Iata - am luat oare destule? Sper sa imi ajunga!

Mi-am construit o casuta din zuzu!


Am construit si un turn din zuzu!



De fapt, m-am abtinut sa cumpar mai multe, pentru ca nu ma pot opri din a le infuleca!
Nu chiar, le savurez, incet, incet, dar sigur, ca nu ma pot opri!

Sunt prea bune! Sanatoase, nesanatoase, mie imi plac!

Inca nu am "verificat" toate aromele, urmaresc https://www.instagram.com/zuzu_dolce/ ca sa ma inspir. Insa nu le gasesti pe toate in orice magazin.

Hmm! Nasol! Ce ma fac? Ma zuzuiesc! Inspirat nume au, chiar simpatic.
Stiti ca sunt site-uri unde firmele platesc bani pentru sugestii de nume potrivite pentru diverse chestii?
Cum ar fi https://www.pickydomains.com/.

Am avut chef de povesti cu zuzu, ca pe bune, chiar e pe placul meu.

Urmeaza sa trec si la Mousse, dar de unde am cumparat azi iaurturile de mai jos nu avea si zuzu dolce mousse, asa ca mi-am pus pofta in cui si m-am limitat la "doar" 12 iaurturi zuzu dulci cu diverse arome.
Bine, arome, dar au si bucatele de fructe.
Mmmm, chiar sunt foarte bune.

Ca sa vezi ca nimic nu e intamplator, acuma, dar chiar acuma, am descoperit, cercetand putin reclamele la zuzu, ca tocmai se desfasoara un CONCURS CU PREMII pe https://www.experientadolce.ro/

Mamaaa, si ce premiu mare e PREMIUL CEL MARE!!! Deja vanez pe eMAG ce voi cumpara din marele premiu! De fapt stiu, un super-smart-tv, unul 4K ULTRA HD cu de toate, sa intru pe net, sa pot accesa NetFlix (ca ne-a prins flama si cu asta, am rezistat eroic o vreme, dar, na, am cedat, numai ca imi trebuie un tv bun de tot), ba si Voyo, ca ne-am reabonat de cand s-a ieftinit ca e aproape gratis, sa-l leg la comp, sa-l cuplez la smartphone, da, cu de toate!

Singura chestie care ma enerveaza la concursuri este beleaua cu pastrarea bonului, ca nu le pastrez intotdeauna, mai ales cand nu stiu ca imi trebuie pentru un eventual concurs! De cate ori te gandesti sa tii bonul, ca daca ai cumparat ceva si este vreun concurs?!

Dar azi l-am pastrat! Asa ca "uși mi lac" 😅😅😅

Hai, salut si pofta buna!



Comentarii