O dupa-masa la Butoiul Sasului

De ce sa alegi acest local

Nu stiam in ce loc vom merge.
Urma sa sarbatorim o zi de nastere speciala - 80 de ani, o doamna draguta si cocheta - mai nou 80 de ani nu inseamna un batran garbovit si chinuit de ani!
Nu! Poate insemna un om care zambeste, un om care se sime bine, inconjurat de familie si prieteni, care-i canta La multi ani!

Asa ca am ajuns la Butoiul Sasului - in Ganesti, judetul Mures!

Nu am o fotografie de ansamblu a localului si incintei, ca nu m-am gandit ca o sa scriu despre asta.
Poza de mai jos e facuta in spatele amplasamentului, unde este disponibil un foisor, un jacuzzi si o piscina - pentru cei ce sunt cazati aici, iar imaginea si decorul sunt idilice, se vede bisericuta, peste gradina si verdeata!

Din cate am inteles, pe vremuri aici a fost o ferma, care acuma a fost transformata intr-un mod foarte placut in restaurant, terasa si loruri de cazare.


Presupun ca o reclama pozitiva nu poate sa supere pe nimeni, asa ca va pun cateva imagini - mie mi s-a parut foarte placut locul, restaurantul, locul de cazare si am avut o doamna chelnerita foarte amabila si draguta, cum rar intalnesti in ultima vreme - la plecare mai multi dintre noi am simtit nevoia sa o imbratisam ca multumire pentru atentia pe care ne-a acordat-o!

Am surprins cateva elemente - in imagini:
Aici e parterul restaurantului.



Aceasta fereastra, care da pe terasa, si prin care se vad scarile din restaurant, mi s-a parut foarte frumoasa!


Aici este in restaurant, dupa ce urci scarile din lemn care se vad pe ferestruica de mai sus.
Pe tavan sunt fixate, in loc de candelabre, niste ligheane din lemn - cum se foloseau pe vremuri la framantat aluatul, depozitat alimente si chiar la spalat copilasii mici - ce tin cu mainile este o astfel de copaie din lemn.


Pozele in oglinda sunt, in general, interesante! 😊


Masa a fost bogata si portii consistente - pentru ca eu nu mananc niciodata carne - am fost servita cu aceasta salata greceasca uriasa - 15 minute am tot mancat si tot nu am terminat-o!

Terasa este mare, acoperita, iar lateralele sunt protejate cu folii, daca e cazul, pentru ploaie, folii care se pot ridica. Peisajul dincolo de terasa e placut, numai verdeata!


Locul de cazare este chiar mai surprinzator si calduros decat restaurantul - cel de jos este apartamentul, pe care l-am vizitat in ideea ca mai urmeaza sa avem o petrecere, de data asta aniversarea a 90 de ani, si, daca sarbatorita doreste, vom merge tot la Butoiul Sasului, pentru ca noua tare ne-a placut!


Si vom avea nevoie de cazare pentru musafirii care vin de prin tara, cei mai multi de la Bucuresti - si vrem sa-i impresionam cu atmosfera placuta din Ardeal!
Camerele sunt aerisite, spatioase, luminoase, foarte curate, cred ca satisfac orice exigente!


Se poate si dansa, seara se canta live, muzca diversificata, placut interpretata!

Daca vi s-a parut interesant, puteti sa imi dati un comentariu!


Comentarii