Week-end nebun - DISKOTEKA FESTIVAL 2019 - Timisoara

WEEK-END DE DANS SI NEBUNIE - DECONECTARE TOTALA


S-a intamplat prin toamna sa aflu ca exista o DISKOTEKA FESTIVAL - adica un show care aduna trupele de demult, de prin studentia mea, anii '80, si se face o discoteca mare de tot, unde favoritii nostri canta si lumea danseaza si se distreaza ca pe vremuri, cand nu erau cluburi, doar discoteci!
I-am vazut pe youtube, pe la rusi, cred, si ma gandeam ca numai pe acolo se poate sa faca astfel de concerte, ca aia au bani!

Aici sunt bratarile - trei zile, trei culori.

Tinerii de acuma se pot bucura de prezenta cantaretilor si artistilor favoriti in carne si oase, in concertele si festivalurile mari care au lor la noi, dar prin anii '80 asa ceva era de neimaginat si credeam ca niciodata nu vom vedea vreodata vreun mare cantaret din strainatate, pe viu - erau casete, la un moment dat, ca nici la tv nu aveai unde sa te uiti - program tv de criza, adica zero barat - inca aici, in vest, aveam noroc cu sarbii, ne uitam la programle lor, nu stiu de ce la ei comunismul nu era atat de incrancenat ca la noi!

Dar, inainte de Craciunul lui 2018 - eram cu prietenii la o zi de nastere si am vazut o reclama, cred, la DISKOTEKA FESTIVAL 2019 TIMISOARA!
Am innebunit cu totii, si atunci, pe loc am luat biletele, o gasca de 8 infometati de muzica anilor tineretilor noastre!
De atunci tot am asteptat, si ne temeam sa nu se intample ceva si sa se anuleze, sa nu fie o teapa si in loc de acei artisti sa fie cine stie ce imitatii, inregistrati sau mai te miri ce!

E, a venit si ZIUA Z - week-end-ul cu #DISKOTEKAFESTIVAL 2019 de la Timisoara!


Si iate-ne pusi pe distractie!




Eu, una, am mers hotarata sa ma distrez! Si chiar asta am facut!

Am cantat de ma mir ca nu am ragusit, am topait-o-dansat, nu mai conta nimic!
Si, exact ca si mine, altii cateva mii - urlau, dadeau din maini si din picioare, intr-o dezlantuire neobisnuita, avand in vedere ca cei mai multi dintre noi eram din aia faini, mai copti, dar tot nebuni ca la 20 de ani.
Orice s-ar zice, te simti acelasi om, indiferent cati ani cica ai, esti tot tu, acela cu vise, bucurii si nebunii, anii trec, dar tu esti acelasi, acumulezi experienta, dar esti acelasi suflet in corpul tau!

Lista de trupe si cantareti era buna :
Ziua 1 - vineri - Maxx, The Real Bad Boys Blue, Lian Ross, La Bouche, Sabrina, No Mercy, Ace of Base, Boney M.
Ziua 2 - sambata - Alexia, C-Block, Nana, CC Catch, Alphaville, Modern Talking,
Ziua 3 - duminica - Baccara, East 17, Snap, Captain Jack, Haddaway, Sandra, Mr. President, Dr. Alban, Ricchie e Poveri

Doar 2 nu au venit, si au anuntat motive medicale - No Mercy si CC Catch.

Scena arata ca un casetofon imens;



Dar cine era obosit luni la lucru?
O multime, desigur, ca am fost o gramada mare de oameni!

Dar, ce energie aveam (luni, ca azi e miercuri, si s-a cam dus pe apa sambetei energia).
Si am descoperit aplicatia pentru telefon DISKOTEKA FESTIVAL - sau poti urmari radioul online cu acelasi nume, ce transmite, desigur, mizica anilor disco, mai intra si prin anii '90, da, da o muzica ce imi place, diversificata, din diverse perioade.
Ia uite aplicatia:

Am pus pe youtube cateva inregistrari de pe la festival si, desigur, am transmis live pe pagina de fb - pentru prietenii si rudele care nu au putut veni la festival - pentru youtube click AICI, pentru facebook click AICI!

Trupa SNAP a fost foarte simpatica si a fermecat timisorenii deoarece ne-a pus pe toti sa zicemL POLI, POLI, lupta pentru noi, hei, lupta pentru noi, lupta pentru noi! Iar ea canta acest lucru, in romana!

Iata,:








Atata pentru acuma!

Va doresc o zi perfecta!

Comentarii