02.03.2012 - Aquatica TIMISOARA si lumina misterioasa care se pogoara pe CATEDRALA

Cu alte cuvinte si mai pe romaneste, ploua. E PRIMVARA!!!!
Sunt + (ce bine e sa scrii cu +, macar la capitolul temperatura), deci, sunt +2 grade celsius si ploua. Daca esti la oras nu e mare nenorocire ca ploua. Se spala trotuarele, plimbi umbrela, ca se prafuise.
Am facut o poza "cool" (desi nu e frig) inspre catedrala si iubitorii de mistere ar putea sa imi analizeze ce se vede in poza mea:

Ei, ce ziceti? Mi-a iesit, nu? Am surprins entitatile care nu se vad cu ochiul liber si care ne urmaresc in permanenta! Am dovada! Frumoasa noastra catedrala este binecuvantata (aici nu glumesc), si chiar e frumoasa si are ceva care-ti ridica pielea pe tine. Mie mi-e tare draga. Si-mi dau seama ca mi-a lipsit cat am umblat aiurea, si nu am locuit in Timisoara. Bine ca am venit inapoi, ea m-a adus.
Si, in continuare, va arat ca entitatile misterioase sunt in ajutorul echipelor mobilizate sa mature, si acuma trotuarele sunt maturate si spalate. Ia uite ce frumos lucesc! 

Sincer, e frumos cand ploua la Timisoara!
 Si inca un windows de 2 martie 2012.
La cafeluta care mirosea prea bine, am adaugat un lapte de la aparat si-mi faceam mea culpa, ca la magazin, cand cumpar lapte (ma intreb, dupa cate chestii arata la tv, daca laptele e din lapte) caut sa fie cat mai ieftin, ca tot aia e, si cand colo, acuma am dat un leu pe un strop de lapte. Da, dar era fierbinte si cu spuma (si cine stie din ce e facut, dar in cafea e bun).
Revin mai tarziu, pana atunci, dati si voi un share pe facebook sau un +1 pe "goagal". I'l be back!
Pe la amiaza situatia e roza, si ia uite ce a rasarit:






Comentarii