08.03.2012 - joi - zilele "festive" ma deprima

Am fost ieri intr-un market si printre multele produse, am filat o eticheta cu pret facut asa, pentru orice muritor de rand din Romania, un produs care are pret de schimb valutar, adica poti sa-l convertesti in aur, un produs pe care-l cumperi considerandu-l o investitie:


Da, o zi proasta e o zi in care, in cel mai bun caz, nu te simti bine. Si mie nu-mi plac sarbatorile, de nici un fel, poate traiesc din trecut, cum mi s-a spus. Nu ma intereseaza de ce nu-mi plac. Nu-mi plac si gata.
Asa arata Bega de dimineata, la ora 7. Nu e dragut?
De dimineata era destul de rece, -4 grade celsius.
Eu, azi, fiindca e frumos afara, as merge sa ma plimb. Mult. Nu am pretentii mari. Aici e greseala cea mai mare, lumea se obisnuieste cu tine ca nu ai pretentii si te exploateaza. 
Veti vedea ca de cate ori apare ceva ce trebuie sarbatorit, voi avea un mesaj din asta, tulbure.

Comentarii