Ce masini au babele in ziua de azi!

Azi am circulat si cu trolebuzul. Mereu e o experienta interesanta. Azi, stateam in picioare, langa geam, spre strada, adica pe stanga, unde ne depaseau alte masini. Si langa mine erau doua fetite la vreo 10 ani, povesteau de ale lor. In dreptul nostru, pe sosea a aparut un SMART, minuscul, cu doua doamne in varsta, una la volan, si una pasager. Si fetele si-au atintit privirile asupra masinii: - Ia uite ce babe sunt in masina aia! au exclamat ele. Ce masina au babele! Si dupa ce s-au uitat foarte insistent spre masina si ocupantele ei, au inclinat capetele in diverse feluri, ca sa le vada mai bine pe doamne, au tras concluzia:
Ce masini au babele in ziua de azi! Mi s-a parut foarte tare expresia lor, felul in care au spus-o, filozofic! Apoi, din spirit de joaca s-au pus sa scoata limba spre cele doua doamne, care le zambeau fetelor, uitasem sa zic. Apoi cele doua copile si-au gasit joaca din a analiza masinile care treceau pe langa noi, sau circulau in dreptul nostru (ca era coloana pe sosea): - La asta nu soate limba! Ia uite ce mai fumeaza aia! Si cum e imbracata! Si bunica-mea se imbraca mai bine! (cea vizata era o tanara).
Eu am fost foarte amuzata de discutia lor, chiar daca, poate, nu era prea frumos ce faceau, dar nu era sa le educ eu!
Pun jos niste poze cu un SMART, cu precizarea ca al doamnelor nu era descoperit.

Comentarii