04.03.2012 - duminica, frumos afara si atat

Duminica, zi frumoasa, sunt intre +8 si +11 grade, depinde de locatie, la Timisoara. Cer impecabil, albastrul ala tulburator. Numai ca eu, am cer innorat, cu blogul. Imi dau seama ce greu e sa ai ceva de spus interesant pentru altii. Am descoperit persoane care au si 10 bloguri active, sigur, comerciale, dar, probabil si productive. Nu e usor deloc, trebuie sa fii extrem de inventiv si cu timp disponibil muuult. Ce mai poti sa scoti nou, intr-o lume ticsita cu de toate? Stii cum e cand te duci la ziua cuiva care are tot ce-si doreste, si atunci tu ce cadou poti sa-i duci? Trebuie sa gasesti acel detaliu diferit, iesit din comun, daca vrei sa fie remarcabil. Altfel esti banal, un cadou acolo. Asa si cu blogurile. Ce mai poti spune sa fie de interes pentru altii? Tare m-am descurajat azi, in urma "cercetarilor" intreprinse.
Ma rog, ca sa-mi pastrez tema, revin la vreme, care ne bucura cu aspectul ei. Bate vantul, dar e bine, poarta un aer anume, iti vine sa-l adulmeci ca si cateii. Inca sunt zapezi murdare in unele locuri, e ca o trauma care se vindeca greu.
Duminica, 4 martie 2012

Arad
7 °C
Bacău
3 °C
Braşov
0 °C
Bucureşti
6 °C
Cluj-Napoca
2 °C
Constanţa
6 °C
Craiova
9 °C
Galaţi
5 °C
Iaşi
2 °C
Oradea
6 °C
Panciu
4 °C
Sibiu
3 °C
Suceava
0 °C
Târgu Mureş
2 °C
Timişoara
8 °C



» Alba Iulia
6°C
» Alexandria
10°C
» Baia Mare
2°C
» Bistriţa
1°C
» Botoşani
2°C
» Brăila
5°C
» Buzău
6°C
» Deva
7°C
» Focşani
4°C
» Giurgiu
8°C
» Hunedoara
6°C
» Miercurea-Ciuc
1°C
» Piatra-Neamţ
0°C
» Piteşti
7°C
» Ploieşti
6°C
» Reşiţa
7°C
» Satu Mare
5°C
» Târgovişte
6°C





Comentarii