04.02.2012 - sambata, zapada multa, precum au anuntat - bagati masinile in casa daca nu vreti sa fie blocate in parcare

Desi e rece, sunt -10 grade celsius, ninge. Si deja e destula zapada. Se pare ca rubricile meteo nu mai dau vremea probabila, ci vremea exacta.
Eu, una, m-am saturat, si nu neaparat ca e zapada, rece si greu de umblat. Dar am mereu o stare de neliniste, am soferi in familie, ma tem pentru ei, ma dispera stirile astea cu oameni care trec prin cine stie ce intamplari urate din cauza acestor aspecte ale iernii, bietele animalute sunt neajutorate, cand am deschis geamul, o multime de porumbei au venit, in cautare de hrana; am vazut un catel facut covrig in zapada, tremura si il acoperea zapada; imi trec o multime de tristeti prin minte, legate de frig si zapada; de asta nu-mi place.
Am pus aici un demo de la Protv, pentru soferi, desi am indoiesc de faptul ca in caz de necaz, mai poti sa te controlezi asupra a ce reactii sa ai:

Am indraznit sa iesim si noi din casa, cu masina, spre stresul meu, asa ca am facut o poza stand la semafor, pe Bd. Michelangelo:

Se circula greu, sunt gramezi de zapada peste tot, tot o vale si un munte de zapada pe sosea, gramezi de zapada pe margini. Daca ti-ai lasat masina, ca tot omu, in parcare, pe marginea drumului, ai incurcat-o, ca au trecut masinariile cu lama, si ti-au baricadat masina dupa un morman de zapada. Deci, pe timp de iarna cu zapada, nu lasa masina in parcarea de pe strada, mai bine du-o in casa. La semafoare, am vazut mai multi soferi care se dadeau jos din masini ca sa-si curete stergatoarele de parbriz. Si cand te gandesti ca in Australia sunt inundatii si e foarte cald. Unde e mai bine, oare?

Comentarii