Primesc o carte de la editura ALL - campania vALLuntar

Am aflat despre o campanie de voluntariat cu totul deosebită, și o recomand cu drag, și mă mir ca există oameni fac o muncă voluntară în vremurile dificile de azi. Nu numai că își consumă din timpul lor în mod gratuit, dar iți mai fac și un cadou ție, un necunoscut, cu simpla rugăminte să iei o carte și s-o citești, apoi să spui câteva vorbe despre ce ai citit. Nu e cu totul deosebit?
Citez aici din pagina dumnealor: "Ce este vALLuntar? Este o campanie online prin care noi, Grupul Editorial ALL, ne propunem să încurajăm lectura și voluntariatul. O echipă de angajați ALL va face voluntariat în schimbul ... lecturii"
Găsiți regulamentul, poate mai dorește cineva să intre în această campanie specială a Editurii ALL, în link-ul următor: http://www.allcafe.ro/2012/01/regulament-campanie-valluntar/
Eu voi primi o carte, aleasă de mine (nu va spun încă despre ce e vorba) și după ce am s-o savurez, am să vă povestesc și vouă, sigur va fi mai mult decât interesant.
De abia aștept! Deci, bloggeri cititori de cărți, curaj, intrați și voi în campania vALLuntar!!!

Comentarii