Iarna horor - zapezi cat casa, la propriu

Pare incredibil ca in zilele noastre, intr-o tara europeana (deci nu in lumea a treia) sa ajunga sate intregi sa fie ingropate cu adevarat sub zapada, si nu in urma vreunei avalanse. Nici nu vreau sa-mi imaginez prin ce trec bietii oameni, ca s-au trezit ca nu mai pot iesi din case, atat ei cat si bietele lor animale, fiind intr-un pericol absurd, de a muri inghetati. Stau ca in niste morminte de gheata in casele lor, total nepregatiti pentru acest fel de catastrofa (de fapt, niciodata nu poti fi cu adevarat pregatit pentru o catastrofa).
Pe site-ul de la Antena 3 am gasit o pagina cu adevarat remarcabila, cu niste povesti adevarate care te inspaimanta: http://www.antena3.ro/romania/suntem-prizonieri-in-propria-casa-ne-am-scris-biletele-de-adio-mesajele-disperate-trimise-de-utilizatorii-www-antena3-ro-154852.html
(sper ca si dupa un an link-ul sa ramana valabil).
Este, pur si simplu, ireal: mesaje ale rudelor care sunt izolate in satele aflate sub zapezi, pe langa bietii oameni batrani, bolnavi (si nu numai, ce, eu daca as fi in situatia aia mi-ar fi mai usor, daca nu-s batran sau bolnav?) sunt si alte situatii: morti care nu pot fi ingropati, nu mai au apa, mancare, ca s anu mai zicem de curent electric; se umbla la nivelul acoperisurilor caselor, pana unde se inalta zapada. Am cautat cateva poze:




Cred ca televiziunile, cu stilul lor bagaret, au totusi, un rol important pentru oameni, chiar daca uneori sunt enervanti, ca exagereaza, de multe ori. Mai jos, Protv:
Si alte imagini:


Habar nu am ce trebuiau sa faca autoritatile, nu stiu daca puteau preveni cumva sa se ajunga chiar in halul acesta, dar sigur nu s-au agitat destul cand zapada i-a invadat.

Si Marea Neagra a inghetat si a facut ravagii. Sunt o multime de poze pe net:




Sunt foarte multe de spus despre cate s-au petrecut in tarisoara noastra in putinul timp care a trecut de la Revelion pana acuma. Cu adevarat, constat, e un an diferit.

Comentarii